bubbye 2009 and helloooo 2010...

Assalamualaikum...
Hari ini merupakan hari terakhir dalam kalendar 2009 dan besok pulak adalah hari pertama dalam kalendar 2010. So, bermulalah lebaran baru dalam hidup kita. Jadi bagaimanakah azam 2009, adakah ianya sudah tercapai? Bagi aku sendiri, setakat nih azam aku hampir tercapai dan kalau tiada masalah...tahun 2010 akan tercapailah ia...insyaALLAH. Maka dengan ini tahun baru ini, aku akan bekerja keras demi untuk mencapai impian aku yang kedua...InsyaALLAH.

Well, aku ini di ofis agak suram sedikit. Kebanyakkan staf semuanya menghabiskan cuti tahunan mereka yang banyak tuh. So, yang tinggal hanya beberapa orang sahaja. Tapi kesuraman itu telah digantikan dengan suasana ceria apabila 10 orang staf yang ada nih pergi lunch bersama-sama di Restoran Ar-Raudhah. Hilang juga kesuraman itu.

Apa plan New Year's Eve? Mostly, ramai mempunyai plan untuk new year's eve nih. Ada yang pergi ke KL untuk pergi concert, pertunjukkan bunga api, makan besar dengan family (family gathering), bercuti ke tempat peranginan dan dating. So, what's my big plan for new year's eve? NOTHING...i'm just going to sit back and relax at home and watch some HBO or STAR MOVIES at ASTRO. But tomorrow, i'm going to spend my time with my ever lovely lover SURIA.

I'm taking this opportunity to wish all my blog readers...HAPPY NEW YEAR 2010...may this new year brings you more joyful days and fortune. Assalamualaikum.

0 comments: