R'Man Sulaman Indah

Assalamualaikum...Kali ini aku nak bercerita tentang business abg aku. Nama kedainya ialah R'man ( pronounce Arman...sempena namanya ) Sulaman Indah Enterprise. Ianya merupakan sebuah syarikat embroidery atau sulaman bermesin. Abg aku merupakan seorang pakar dalam bidang nih sudah hampir 20 tahun. Susah, senang, pahit, manis membuat sulaman ini semuanya telah dia rasai. Cuma kali ini, dia ingin memperbesarkan kepakaran dan perniagaan beliau ketahap yang lebih besar. Jika anda yang mengikuti blog saya ini dan ingin membuat tempahan sulaman logo pejabat, sekolah, jabatan, kementerian, bank atau design sendiri...sila hubungi saya dan kita akan berbincang bagi mendapatkan harga yang berpatutan. Apa yang kami janjikan adalah quality jahitan yang terbaik dan harga yang berpatutan. Anyway, logo dan blog untuk R'Man Sulaman Indah Enterprise currently under construction. If you need to order anything, do leave me a comment or you can leave me a message on my Facebook. Thank you.

0 comments: