DC Comics & Superheroes Apparel

Assalamualaikum...

Last week, aku pergi KL berjalan-jalan dengan tunangku. First destination is Jalan Bukit Bintang...where to go first? Well, of course it's Pavilion Kuala Lumpur. Berjalan-jalan di dalam Pavilion Kuala Lumpur memang memenatkan...kitorang berenti minum 2 kali semata-mata kerana penat berjalan. Rupanya Pavilion nih besar rupanya...haduih! aku ingat KLCC dan MidValley jer yang besar...nih dah sama besar tak pun besar sikit dari itu.

Jalan punya jalan, aku terjumpa kedai nih. Kedai yang menjual banyak pakaian dari DC Comics & Super Heroes. Terletak di tingkat atas dan boleh dilihat dari luar pintu masuk utama Pavilion KL.










Kebetulan time kitorang sampai kedai tuh, kedai tuh tengah SALE up to 80%. FUUUH!! Memang masuk ler kitorang ke kedai tuh. Survey punya survey, memang banyak pilihan baju dan saiz ketika itu. Then when looked at the price tag, i asked the sales person...is it before or after sales?...and to my surprised it is after sale. OMG!!!

Well, lepas tengok-tengok baju kat kedai tuh...minat satu ketika dulu timbul kembali. Minat untuk membeli baju-baju character komik seperti Batman, Superman, Spiderman dan lain-lain. So tadi aku survey-survey di internet aku jumpa baju yang aku betul-betul minat untuk beli.





































Kalau aku berkemampuan, memang aku akan beli baju-baju yang aku letak kat atas nih. Sungguh cantik dan marvellous baju-baju ini. Oh! DC Comics & Superheroes. For your information, this t-shirts are from the states.

0 comments: