Gundam kembali

Assalamualaikum...
Dah lama rasanya hobby aku terkubur...ingat lagi tahun lepas tunang aku ader belikan MG Gundam Astray Gold Frame (black), sampai sekarang tak assemble (pasang). Then baru² nih...minat nak memasang Gundam kembali lagi. Kali ini minat aku lebih tertumpu kepada SD Gundam (Gundam bersaiz kecil). Ini kerana aku telah pun mempunyai Freedom Gundam bersaiz SD...apa yang membuatkan berminat pada SD Gundam nih kerana ianya amat mudah untuk dipasang, comel untuk dilihat, murah untuk dibeli dan menjimatkan ruang. Ini tak bermakna aku tak minat lagi dengan Gundam bersaiz MG (Master Gred).

Baru² nih aku ader bercadang untuk membeli beberapa SD Gundam. Aku nak ambil beberapa buah dari siri Gundam Seed, Gundam Seed Destiny, Gundam 00 dan Gundam Stargazer. Antara Gundam yang tersenarai dalam list aku adalah seperti berikut:































Inilah antara SD Gundam yang menjadi tumpuan aku, actually ada banyak lagi yang aku minat...cuma ini berlima yang ingin aku dapatkan dahulu untuk koleksi aku.

Ini tak termasuk Freedom Gundam yang telah aku ada. Semoga rezeki bertambah dan dapatlah aku punyai koleksi Gundam SD yang aku impikan.

1 comments:

Suria Mohammad said...

x abes2 la abg nih...
su nye pon x psg2 g..
baik beli doraemon ke barbie doll ke best sket