Keluarga Akademik beraya ke rumah Keluarga Admin

Assalamualaikum...

Memandang suasana berhari raya masih mekar dan fresh...hari ini keluarga Akademik Cosmopoint Seremban (Lecturer) telah bertandang ke rumah keluarga Admin Cosmopoint. Suasana memang cukup meriah, macam bertahun lamanya kita tak berjumpa. Senyuman dan hilai tawa memenuhi suasana pada ketika itu. Bermula dengan Open Cafe di Cafe Cosmopoint anjuran pemilik cafe tersebut iaitu En.Haron. Kendian beralih pula ke Admin, dimana juadah telah pun dihidangkan dan tuan rumah pun agak mesra melayan kerenah keluarga kami.

















Ini antara wajah-wajah kegembiraan keluarga Akademik dan Admin Cosmopoint. The best part is, dah nak balik...tetiba ketua keluarga Admin memberi kami duit Raya. Walaupun tak banyak, tapi kami hargai dan ada juga yang terharu. Huhuhu..this is a really great moment.

Next coming semester, starting 12th September...i'll be teaching 10 different subjects. 8 old subjects and 2 new subjects. The 2 new subjects that really makes me nervous to teach...is totally new and needs me to study....huhuhuhuhu.


That's all for now. Got to go now..see you later. Assalamualaikum.

0 comments: