Hari Raya 2011

Assalamualaikum...

Rasanya masih sempat aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin. Well, as you all know dah sebulan lebih aku tak update blog nih. The reason is...puasa dan aku takder mood nak update blog. Even dah habis puasa dan masuk raya pun aku masih takder mood. Bila ader mood nak update, internet connection pulak yang takder. So, dalam aku tak update blog...aku sempat buat satu projek kecil menggunakan After Effects + Photoshop.


It's an E-Card Raya for my college. So, aku ambil kesempatan ini untuk menyampaikan kepada you all semua (anggaplah e-Card dari aku untuk kamu semua). Lama betul aku bercuti untuk raya kali ini. Bukan malas keje, cuma aku dah lama tak balik kampung (Kluang). Lagi pun next year aku beraya kampung isteri aku (Rembau) and since this is my last Raya as a single status person...aku pun amiklah cuti lama sikit. Cuti balance pun ader lagi, simpan untuk Majlis Kahwin nanti.

Well, lepas nih aku dah boleh start update blog selalu. Target setiap bulan at least mesti ader 10 post. That should be enough, don't you think?. Ok, that's all for now.

0 comments: