Majlis Berbuka ngan ExCosmo Seremban

Assalamualaikum...

Sabtu yang lalu aku dan beberapa orang kawan dari Cosmopoint menghadiri majlis berbuka di Restoran Sri Aden Warisan Puteri. Mereka yang hadir adalah seperti aku, Raja, Azir dan wife, Ijal, Amly dan pasangan, Anoy dan kawan, Ali, Ijoy, Shah dan Khairil. Actually ramai lagi yang dijemput...tapi masing2 punyai hal masing2 yang tak dapat dielakkan.

Tempatnya pada mulanya aku fikirkan susah bebenor nak cari. Actually it's quite easy to find. Pergi sahaja ke Warisan Puteri dan korang akan nampak signboard restorang di roundabout Warisan Puteri tuh...then ikut jer lah signboard tuh.

so, inilah Restoran Sri Aden Warisan Puteri. Dari segi interior bagi aku boleh lah...bangunan nih pun aku rasa dulunya adalah showroom Taman Warisan Puteri...itu pun kalau tak silap aku lah.

Dengan berbayar RM25 seorang, kitorang makan chinese course. Lauknya adalah sup sayur, udang goreng tepung, ikan siakap masak 3 rasa, ayam masak kungfu, sayur kangkung goreng, air tembikai 3 jug dan air mangga 3 jug. Bagi aku oklah...cuma aku lebih prefer buffet.

Well, selesai jer berbuka...kitorang lepak dulu then barulah kitorang balik. That's all.

1 comments:

Cyda Acme said...

wehhh ... akak yg dok warisan nih pon lum pernah lagik g restoren nih tau .. best ker? kot best nak gak trylah camnih .. hu3