Normala & Ramadan : Collaboration with Piculensa

Assalamualaikum,
Ini merupakan salah satu projeck yang aku buat untuk member aku. Piculensa merupakan sekumpulan photographer yang semakin meningkat naik. InsyaAllah dengan experience dan mereka tiba dan pengetahuan yang mereka perolehi, Piculensa akan menjadi kumpulan photographer bakal terkenal satu hari nanti. So, costume album wedding ini telah aku hasilkan untuk mereka. Kepada kawan-kawan yang mengikuti blog aku nih...silalah beri komen yang boleh membantu aku memperbaiki mutu designku ini. Sekian, terima kasih.










Bagi yang memerlukan perkhidmatan atau memerlukan pertolongan mereka costume album for wedding. Boleh hubungi saya memlalui email saya yang tertera di sebelah kanan blog saya ini.

1 comments:

KatekateKite said...

baca atas, aku, tetibe bawah, saya =p

dah siap eh! cantik edit.......

tapi, custom album ke costume ek?