Assalamualaikum...

Assalamualaikum, setelah sekian lama aku tak update blog...hari nih aku terasa nak sangat update. Bukan apa beb, aku tengah BENGGANG. Salah hikmat aku boleh meletup, kepala pun dah mula sakit nih...akibat terlalu benggang sangat. Aku tak tahulah apa yang "mereka" jaki sangat dengan aku. Salahkah aku, jika aku mahukan sesuatu yang aku mahukan selama nih?. Aku punyalah minat akan benda tuh dari aku belajar dulu lagi. Bila aku dah bekerja dan berkemampuan nak beli benda tuh...kenapa "mereka" halang dan cadangkan pada aku supaya beli benda lain. Apa punya dengkilah...sekarang baru aku faham perasaan si "R". "Mereka" tak boleh nak support ker apa yang aku dan "R" hajati selama nih?. All we asking for from "mereka" is for their support...not to condemn us with all the bullshit about "their no more fucking lifeline for us". Aku punyalah menyimpan hasrat nak beli benda tuh. Tetiba bila aku nyatakan hasrat aku, what "mereka" do is giving me all the bullshit about how their been through all the problems before...fuck! then how am i supposed to learn about life if "mereka" keep on covering me and "R" from the very begining. Why don't let us learn from our on mistake?. I hope someday, myself and "R" will prove to them...we can stand for ourselves. Damn! i hate this sitiation.

0 comments: