DeepaRaya Cosmopoint Seremban 2009

Assalamualaikum...hari nih di kolej aku satu sambutan DeepaRaya ( belated ) telah diadakan. Majlis ini adalah hasil kerjasama MPP dan Kelab Indian Society di kolej ini. Overall majlis ini berjalan dengan lancar dan sambutannya pun agak memberansangkan. Aku seperti biasalah menjadi photographer di majlis tersebut. Banyak jugak picture yang aku amik, so apa yang aku upload kat blog aku kali nih hanya yang terpilih sahaja. Kalau nak tengok selebihnya, tunggu aku upload di Facebook nanti.

Group Photo ( hanya segelintir sahaja...yang lain suma ada kelas )

hah! ini pula antara menu² yang dihidangkan pada petang itu...nyum! nyum! nyum!


ini pula bilik marketing dijadikan tempat makan VIP ( lecturer dan staff sahaja )...

ini kali kedua aku amik makanan ( al-maklumlah bayar RM10...kalau makan sekali macam rugi ler plak )...picture ini diambil oleh Yang Najihah...gambar blur pasal orang yang tangkap pun agak blur...hahahahaha...jangan marah hah...Yang Najihah

Oklah, aku dah nak balik nih. Lepas nih aku dan Su nak pergi kerja kawen kat Kajang. Rumah sepupu aku buat kerja kawen anak dara dia. So, nanti adalah picture aku, su dan family aku di blog aku yang akan datang. So, till the next post. See ya later.

0 comments: