Manhattan Fish Market...

Assalamualaikum...sepertimana title diatas, aku dan Su telah pergi ke Jaya Jusco pada hari Selasa yang lepas. Sajer nak dating kat sana ( actually aku tak tahu lagi nak pergi mana kat Seremban nih ) so, aku dan su lalulah kat depan restoran MANHATTAN FISH MARKET nih pasal aku tengok tak ramai orang. Jadinya aku pun orderlah, aku tengok menu restoran nih lebih kepada makan seafood. Udang, ketam, sotong, tiram dan ikan adalah antara hidangan utama restoran nih ( kalau korang nak makan ayam goreng atau burger, minta maaflah kat restorang nih tak jual semua tuh ). Pada mulanya aku agak takut jugak, takut tak sedap. Tetapi bila sampai jer kat meja makan aku dan su, betapa hebatnya menu dia.

Flaming Platter for One

my sayang with her Flamming Platter and Cappucino

Inilah menu aku dan Su pada hari tuh. Pergh! memang sedap weh!. Sekali -sekala bila korang ada duit you should try this place out. It's relaxing and you will feel that you are eating in a boat because of the decoration of the place. The best thing is, the chef is very² cute tooo.

isn't she cute...

hahahaha...i'm just kidding. This is my niece Aliya dress in her older sister chef apron and chef hat. Ok that's all for today. Till we meet again.

0 comments: