Sekali lagi...

Assalamualaikum....have you ever get the feeling, whatever you do...it just wouldn't satisfy the needs of others? Because that is what i feel right now. Aku tak boleh nak buat decision yang betul kerana decision yang aku buat tuh tak memuaskan hati segelintir pihak. Bila aku buat decision sekali lagi, ada pula pihak lain tak berpuas hati. Apa yang aku minta tak banyak, aku hanya minta support. Tapi apa yang aku dapat hanyalah leteran dan syarahan panjang mengatakan
  1. Aku tak punya orang yang akan bantu aku bila aku susah nanti...
  2. Dia pernah melalui semua tuh...
  3. Aku tak mampu...
  4. Aku tak berfikiran panjang dan tak fikir masa depan...
Apakah? Aku tak nak dengar semua tuh. Aku nak mereka bantu aku memuaskan hati mereka dan yang penting hati aku jugak. Aku mahu buat satu decision yang dimana satu hari nanti...aku bangga membuat decision itu kerana aku buat dengan support dari mereka.

All i need from them is to support me and the decision that i'm trying to make. Is it hard for them to just accept my decision.

0 comments: