Picture Raya yang ada...

Assalamualaikum. Hari ini aku keje malam, tetapi kali ini aku bagi student² aku siapkan keje dorang yang tertangguh tuh. Tak kira kelas malam atau siang tadi, sumanya sama. Ada juga yang baru nak buat, padahal besok nih nak hantar. Aku dah bagi satu kerja yang amat mudah. Kalau hasil keje dorang kurang memuaskan...aku tak tahu nak bagi keje yang macam mana lagi dah. Well enough about them, today's blog adalah berkaitan dengan picture² raya yang aku sempat snap. Aku tak paste kat sini, aku cuma bagi link sajer. Linknya adalah seperti berikut : http://www.facebook.com/album.php?aid=108662&id=830299908&l=d6af105f3a

Well, that's it for today. Till we meet again. Assalamualaikum.

1 comments:

cyruscope said...

ala woi, display ler gambo kat sini.. yaperda.. maleh aku nk g FB tuh.. hee~