Alhamdulillah....Puasa Kedua

Assalamualaikum...hari puasa kedua, semuanya berjalan ngan amat lancar. Sekali lagi aku berjaya melakukan amalan2 yang patut aku lakukan ketika berada di bulan Ramadhan ini. Semalam aku amat boring sikit pasal tak kemana-mana kan, tapi tak mengapa aku spent time aku yang terlebih tuh ngan mengadap TV. Tetapi lepas melodi jer...aku terus kepeningan kepala. Aku tak tahu kenapa, tapi memang berat kepala aku nih. Lalu aku lelapkanlah mata sekejap, sedar2 jer kul 6.30. Amboi! lama gila aku lelap...lelap ker membuta tuh.

Masuklah waktu berbuka, menu banyak seperti semalamnya. Aku pun makan tak banyak, amik sikit-sikit jer. Then lepas maghrib, aku sambung balik cuma kali nih banyak telan air jer. Selesai jer, aku ke masjid paroi. Isyak dan Terawih kat sana. Balik dari masjid, aku terus buat keje aku. Buat punya buat last sekali aku tgk jam sudah pukul 12.30am. Apa lagi beb...kasi tutup lampu dan tido lah. -to be continue-

0 comments: