Management By Objective...Puasa Keenam

Assalamualaikum...apa kabar semua?. Bagi diri ini, aku sihat seperti biasa dan menjalani ibadah puasa seperti biasa. Hari ini aku ada beberapa pic yang aku nak tunjukkan tentang Management By Objective. Hari ini hari terakhir untuk sumbit planning MBO nih. Semalaman jugaklah aku mengkaji sistem nih...itu pun dengan bantuan Hafizah ( Fiza ) rakan sekerja aku. Pada mulanya memang agak sukar jugak nak fahami sistem nih, tetapi dengan bantuan dia ( yang terlebih dahulu mengkaji sistem ini dengan Ng ) alhamdulillah, semuanya selesai jugak.

ini azza yang menunjukkan sign tak bagus pada sistem MBO nih...menyusahkan laaaaaa

sebilangan lecturer yang sedang membuat MBO nih...yang selebihnya kat atas...tak cukup computer laaaa...

umie yang bingung nak membuat MBO nih...rileks kerjasama adalah penting

Jadi, itulah antara apa yang berlaku pagi ini. Memang merumitkan kerja kitalah kan. Apa nak buat layankan jer...kita tgk jer lah sama ada sistem nih akan memberi manfaat pada kita atau tidak. Ok, selepas ini masa untuk memberi markah pada kertas exam, then bila dah siap semua. Time to submit to Juliza Hartini. Till then...-to be continue-

1 comments:

azza said...

i dh submit paper pd cik juliza..lalalalala..leh blk kg ngn sng hati...