Alhamdullillah...Puasa Pertama

Alhamdulillah...selesai sudah puasa yang pertama. Menu aku berbuka hari nih boleh tahanlah banyaknya. So, aku tak makan sangat pasal aku lebih pentingkan air. Minuman kegemaran aku, air mata kucing dah ader...tapi aku lebihkan pada teh o panas. Lepas maghrib, barulah aku makan nasi sikit tapi lauk lebih. Al-Maklumlah, dalam proses pengecilan saiz badan...hehehehehe. Lepas tuh aku, aku pun rileks sekejap sampai Isyak masuk. Lepas isyak aku terus Terawih ( aku buat kat umah jer...maybe besok baru joint kat Masjid Paroi ), aku buat lapan rakaat jer.

Hari nih aku kerja macam biasa cuma setengah hari jer. Aku punya terperanjat, tetiba proncipal college datang bilik lecturer dan kata pada aku yang college dapat camera DSLR Nikon D60 baru dan Video Camera Canon.
Camera dan Video Camera Baru Cosmo Seremban
Aku apa lagi, dengan pantas turun ke bawah untuk melihat kedua2 item tersebut. Then principal kata aku dipertanggungjawabkan untuk menjaga item2 tersebut. So, student Multimedia and Grafik...you have to pass through HELL before you could lay a finger on those item...hahahahaha. Then aku dan ard ( lecturer grafik ) pun menguji item2 tersebut untuk melihat condition item2 tuh...so dengan pantas aku terus membuat Permission Form bagi student2 yang hendak meminjam item2 tuh.

Oklah, setakat itu sajer untuk malam nih. Aku nak bersiap untuk pergi LCCT. -to be continue-

1 comments:

cyruscope said...

nk pnjam lense D60 leh tak bang? ahaha