Alhamdulillah....Puasa Kelima

Assalamualaikum...hari nih mmg sambungan semalam. Aku kena sambung marking paper exam yang aku buat kat umah semalam dan still tak abes2 lagi. Then dari pagi sampailah sekarang kul 2.30pm masih tak siap2 lagi. Tambahan plak ngan preasure nak kena submit MBO planning untuk bulan depan. Dah siap tuh, nak kena print lagi. Huh! macam hampeh betullah...aku nak tengok Sistem MBO nih function atau tak?. Katanya kalau nak naik pangkat dan juga kenaikan gaji, aku kena buat MBO nih. Buat Monthly Planning dan juga Daily Timesheet, kalau selepas 6 bulan hingga setahun still aku punya gaji still takder increment. Memang aku takkan buat Sistem Bodoh nih lagi.

1 comments:

azza said...

releks r amar, jgn pening2..last2 seronok pe wat MBO nie..siap leh snap2 picture lagi..ahahahaha

marking paper tu..i pn xsiap lg..pdhal esk nk cuti dh nie..hehehe..cool beb