Alhamdulillah....Puasa Keempat

Assalamualaikum...apa kabar semua?, hari ini aku agak tension sikitlah...hari ini aku attend training Management By Objective ( bukan MBO Cinema tuh ). Dah ler tenaga pengajar tuh plak ajar ntah apa² ntah...tak faham langsung, sampai dia kena repeat 2 kali. Aku tak tahu bagi lecturer yang lain...tapi aku rasa MBO nih macam memperlambatkan dan memperlambakkan keje² aku sebagai lecturer. Setiap hari nak kena spent a half to an hour just to fill in the report. Then by the end of the month plak, kena print suma kerja tuh dan simpan. Aaaaaaaargh! Mengajar kat sini tak macam dulu lah...dulu mengajar ngan aman dan happy jer bila nak datang tuh...tapi sekarang nih full of nonsense. Then besok nak kena siapkan planning for the entire next month. Tambahan plak ngan nak Marking Paper Exam lagi. Aku tengok paper tuh pun aku dah naik mual. Besok jer lah aku tanda.Aku nak buat planning pun aku tak faham lagi, satu lecturer room nih berbincang cara nak buat. Aaaaaaargh!..boringnya. -to be continue-

0 comments: