Jaga Exam...

Assalamualaikum...
Hari nih aku kena jaga exam. Bukan setakat hari nih jer, tapi semalam dan besok juga aku kena jaga exam. Macam biasalah kalau jaga exam bebudak nih, aku kena "cargas". Mata mesti tajam untuk menangkap mereka² yang tajam akal nak meniru. Semalam aku ber"partner" dengan Adlina, aku tidak berjaya menangkap mereka yang meniru (dalam erti kata lain...takder yang meniru)...bagus betul bebudak nih. Hari nih aku ber"partner" plak dengan Kak Dot...still sama juga, tiada sorang pun yang meniru. Besok last day of exam, siapa yang berani meniru tuh...bersedia kamu. I have my eyes on YOU.

alahai ketatnya muka bebudak nih menjawab exam...kesian plak aku...tapi nak buat macam mana, korang yang belajar...korang jawablah...

Tapi itu cerita pasal exam. Aku tengah blur, aku tak tahu nak buat apa lepas exam nih. Tak tahu nak kemana?. Bosan tak hingat, nak tengok wayang citer apa yang best ek?. Aku bosan wayang kat Seremban nih pasal dorang tayang citer² bangang. Itu yang aku fed up tuh. Nak pi umah buah hatilah, ajak dia keluar ker?. Itupun kalau dia takder plan kemana-mana dengan family dia.

Tunggulah aku keluarkan PESONA nanti...baru aku boleh bawak dia jalan² jauh sikit. Huhuhuhu...lupa nak mention, aku sekarang dalam planning nak angkat kereta Proton PESONA MLine Auto berwarna Tranquility Black. Compare to MyVI, PESONA is cheaper and more reliable. Al-Maklumlah, nak pakai lama sampai beranak pinak nanti. Hehehehe...well, that's my opinion. Everyone have their own opinion, since i can't afford my first choice car...then i would have to settle with my second choice and that is Proton PESONA MLine Auto with Tranquility Black color. That's all for today, till my next post...have a good weekend. Assalamualaikum.


0 comments: