yaperda...

Assalamualaikum...
Kali nih aku nak luahkan rasa tak puas hati dengan satu panggung wayang kat Seremban nih. Aku punyalah pelik, kenapa bulan nih movie yang mereka tayangkan semuanya movie macam hampeh?. Aku pelik, punyalah banyak movie yang best2 yang sedang ditayangkan movie hampeh jugak yang ditayangkan kat sini. Movie Inglorious Basterds (lakonan Brad Pitt dan arahan Quentin Tarantino), Ninja (movie baru) dan Cloudy With a Chance of Meatballs (3D animation movie) boleh dorang tak tayangkan. Hampeh betullah, sebaliknya movie Lembing Awang Pulang ke Dayang yang ditayangkan. Kalau citer tuh ada kaitan dengan sejarah atau cinematogarfi movie tuh best...aku tak kisah. Arghhh!...fed up plak aku ngan panggung wayang kat Seremban nih. Dulu mula2 bukak...movie nak best2 jer. Bila dah ramai orang datang tengok kat panggung dorang, boleh dorang tayangkan movie2 macam hampeh tuh. Dah kalau nak tengok movie2 yang aku mentionkan awal2 tuh semua, kena plak kita pergi luar dari Seremban. Contohnya Mines atau KLCC nak tgk movie yang aku mentionkan tadi. What's the problem?

0 comments: