Seminggu lagi...

Assalamualaikum...
Pergh tinggal seminggu lagi aku akan menjalani operation. Perasaan cuak sudah mula menyelubungi aku. Al-Maklumlah, tak pernah buat operation. Aku tak kisah nak operate, aku cuma takut bila aku operate tuh...aku dalam keadaan terjaga. Aku harap sangat, time operate tuh aku tak sedarkan diri. Aku memang tak berani tang tuh.

Well, perasaan tuh telah aku cover dengar berita yang agak mengembirakan. Aku agak happy jugak kerana loan kereta aku tak lama lagi akan di"proceed" tak lama lagi. Pergh! Harap² loan aku approvelah. Tak sabar nak pakai kereta...hehehehe...kalau dapat nih, tercapai sudah salah satu impianku. Tinggal 2 lagi impian yang nak aku cuba dapatkan.

Dalam ketakutan dan kegembiraan aku hari nih, terselit pula perasaan geram pada student² aku nih. Penat aku arrangekan sebuah bengkel fotografi sabtu nih, demi membantu mereka. Boleh kebanyakkan mereka tak nak terlibat dalam bengkel tuh. Apa punya pendek fikiran korang nih hah? Aku dengan niat nak menolong korang improvekan skill, ini tidak memasing dengan perangai swanky attitude, snobbish ignorant, childish, selfish and idiocy yang melampau tuh korang tak endah jer dengan affort yang telah aku bagi. Lepas nih lantak koranglah, jangan salahkan aku kalau korang tak berkembang dalam Dunia Designing.

1 comments:

cyruscope said...

dude, ko sakit ke?wish u all the best bro!