Alhamdulillah...Puasa Ke-12

Assalamualaikum, semua. Apa kabar kamu semua? Alhamdulillah berjumpa lagi kita dalam blog pada hari ini. Hari ini aku cuma ada 2 kelas yang aku ngajar. Setakat nih semua student aku memberi respond yang agak baik. Kita tunggu dan lihat sahajalah sem ini nanti, ok?. Well, hari ini aku berbuka di luar lagi dan buat untuk kali keduanya aku berbuka puasa di Jaya Jusco Seremban 2. Cuma kali ini aku berbuka dengan 2 orang rakan sekerja iaitu


Azza dan juga Umie. Lokasi kali ini adalah Johnny's Restaurant ( offer Thai's Steamboat ). Makanan dia nampak sikit, tapi amat mengenyangkan. So, dibawah nih ada berapa keping gambar menu yang kami pesan dan jugak gambar yang lain.

Ini adalah menu yang dipesan oleh Umie...thumb's up yer Umie...nama menu nih aku tak tahu but it's got to do with pineapple...betul tak umie?

Ini pula adalah menu pilihan aku...jamah dulu baru tangkap gambar

Ini pula adalah menu yang dipesan oleh Azza...nama menu nih aku tak tahu but it's got to do with manngo...betul tak Azza?

Ini pula adalah desert kami pilih...actually aku yang pilih...hehehe...BANANA SPLIT...sorang satu scoop ice cream...aku pilih coklat, umie vanilla dan azza pula strawberry

Basically, this is our menu for berbuka. Dengan side dishes iaitu seafood tomyam, lauk daging dan manggo salad. Memang kenyanglah kitorang makan. Akan tetapi, selepas 20min senyap tanpa sebarang kata datang mulut kami yang sedang mengunyah makan ini. Inilah hasilnya....

Habis semua cik kiah, anak sapalah nih...lapar bebenar kah? Ish ish ish!...hahahahahaha...Then finally, look who's finally showed up at Johnny's to join us berbuka...

It's none other than Zoora with her Gnola and her Little Gnola in the oven.
Selepas segala pembayaran bil telah dibayar. Kitorang pun singgahlah satu kedai. Kedai apa yang aku maksudkan, tgk sajerlah...

Hahahahaha...Big Apple Donuts, kawan aku 2 orang nih maybe beli untuk sahur. Tapi aku beli untuk My Sister and Nieces at home. Lagipun anak buah aku si Along dan Angah tuh trial SPM hari nih. So, aku belikanlah donut untuk dorang makan time study tuh. Good Luck. -to be continue-

1 comments:

zoora qushairi said...

olla bro....weh aku x tau pown ko ada blog ni till si fariz suruh aku baca ko nyer blog....huh ! ;p