Puasa Hari ke-18

Assalamualaikum, semua. Apa kabar semua? Hari nih, aku tak banyak aktiviti nak buat. Cuma petang tadi jer, aku participate dalam Hari Orientasi Student Baru kat kolej nih. As usual, since new Lecturer Multimedia belum masuk lagi...akulah yang kene bagi briefing tentang Course Multimedia. At the same time, aku juga kena bagi briefing tentang Facility kat kolej nih...dalam hati, i said "WHAT!!!". Then aku pun brief secara main-main. Bukan tugas aku pun...Principal ada, buat apa?...baru briefing sikit terus turun bawah. Huh!!!...Ini ada picture² hari orientasi itu...enjoy.

Inilah student² baru yang di"orientasi"kan...agak degil jugak bebudak nih...dan inilah anak didik Azza dan Kak Dot

Ini pulak student² MPP yang bersama-sama menjayakan Program ini...bebudak nih pantanglah plak ada camera nak amik gambar dorang...posing tak hingat.

Ini pulak picture lecturer² yang terlibat dengan program ini...tiada dalam picture adalah pn.saidatulakmal ( kak dot ), en.rajkumar, mr.sivananthan, mrs.ng dan mrs jothi.

Banyak jugaklah yang diterangkan oleh mereka² nih pada student² tuh.Daripada segi dressing code ke kolej hinggalah ker bahagian course yang mereka pilih. Setelah selesai program nih, aku dapat panggilan dari Boss. Dia mengajak aku dan juga Man Pilah untuk berbuka puasa di luar. Aku dan Man pun setuju. So, balik jer keje kitorang pergi beli juadah kat Bazaar Ramadhan Stadium Paroi. Then dalam pukul 7.00pm tuh kitorang pun pergi ker restoran Satay RnK bukan makan satay tetapi memesan makan seperti dalam picture dibawah:

ini menu makanan aku ( nasi goreng pataya + fresh orange + air suam ) telur dadar tuh bukan aku punya...itu boss punya...hehehehe...ter"snap" sekali plak...

ini menu berbuka boss plak ( nasi putih + daging masak merah + telur dadar + limau ais + air suam )...huhuhuhu...telur dadar jangan lupa...itu memang dia punya...

ini plak menu berbuka man ( nasi goreng ayam + nescafe panas + sup kosong )...man order menu yang simple compare dengan aku dan boss...

ini plak hasil pembelian aku di stadium tadi...karipap kentang, karipap sardin dan samosa kentang yang dikongsi bersama man dan boss.

pada sesiapa yang tak kenal boss...inilah orangnya...cute bukan?...hahahahaha

dan ini pula adalah man pilah...tegap orangnya...tulang besi, urat dawai...

twell itu sajer untuk hari ini, so kita berjumpa lagi besok dan kita tgk apa aktiviti aku....ok, untill then..see ya later...Assalamualaikum...-to be continue-

1 comments:

azza said...

nsb bek lah princple xbce blog ni kan..klu tak..byk yg terkantoi..huhuhu....

ank didik i n kak dot tu, wlupn degil..tp merekalah yg "mceriakan" ari2 ktorg time students len cuti dlu tau..huhuhu....