Puasa hari ke-20

Assalamualaikum...apa kabar semua?. Hari ini merupakan hari yang ke-40 arwah mak aku meninggalkan aku sekeluarga. Since aku masuk malam hari nih...selepas jer habis kelas malam aku terus balik umah. Mandi, sembahyang then aku sedekah bacaan yassin kepada arwah. Aku cuma berharap agar rohnya ditempatkan dikalangan mereka yang rahmati disisiNya. Sememangnya aku amat merindui arwah disaat-saat nak dekat raya nih. Tapi nak buat macam mana, dia sudah tiada lagi disisi aku dan keluarga. Aku tak boleh imagine macam mana nak hadapi pagi raya nanti. Tuhan saja yang tahu.

well, this is my late mother...Hajah Hapsah bte Mohd Yusof...this picture was taken taken 1 month before she past away and this pic was taken at Jaya Jusco after she when to Colombia Hospital for medical checkup with my two sisters...AL-FATIHAH

0 comments: