Puasa hari ke-19

Alhamdulillah, dapat jugak aku berpuasa sampai ke hari yang ke-19 nih. Aku berdoa agar aku dapat teruskan berpuasa hari-hari dan tahun-tahun yang akan datang dengan penuh. Hari nih aku berbuka puasa di rumah kawan aku kat Seremban 2 ( Azza bukan rumah you, ok ). Menu dia adalah western food. Pergh! Besh wooooo....so, pic di bawah ada antara menu yang dihidangkan.


haaaaaa...! ini baru sikit ada lagi menu yang belum lagi dihidangkan...
( crab meat salad + satay + bun + agar-agar )


ini plak adalah chicken chop yang baru digoreng...panas lagi tuh...best! best!

inilah dia pinggan aku...( chicken chop + whip potato + crab salad + chicken chop sauce + bun )...aku selalu macam nih, time sebelum makan tak nak amik pic...dah makan separuh baru nak amik pic...aduhai kecoh lak ai..

lepas berbuka dan sebelum nak balik tuh, aku layanlah kucing peliharaan kawan aku nih...mak ai, comel-comel belaka lah...semua sekali ada lima ekor...parents and three young cats...

i don't whether is it the same cat or not...but one of them is the mother...

Alhamdulillah, semuanya best. Aku lepak jap borak-borak then aku pun bertolak balik. Tapi ada jugak perkara yang kurang best berlaku tadi...biarlah rahsia aku dan mereka-mereka yang hadir jer tahu segalanya. Ianya boleh dijadikan iktibar bila aku berkahwin besok. -to be continue-

1 comments:

azza said...

best ke "chop stick" tu...
if sape2 nk tau..amar pggl chicken chop tu..as chop stick...huhuhu...