Berbuka Puasa di office...Puasa Hari ke - 13

Assalamualaikum. Apa kabar semua?. It has been years since i lectured night class. Hari ini, aku masuk keje tengahari...memang syok bagun lewat pagi tadi. Sebelum pergi keje, kasi layan manga Naruto online dulu. Then aku pun bergegaslah ke kolej. Hari ini aku ada kelas non-stop dari pukul 1.30pm sehinggalah pukul 5.35pm. Then rehat kejap 45min dan sambung kelas malam pukul 6.15pm sehingga pukul 9.30. Yang bestnya subjek yang sama, cuma kelas sajer berlainan. Maknanya aku ajar benda yang sama secara berulang kali. Hahahahaha...kalau aku tahu, aku rekod sajer apa yang aku ajarkan...then mainkan balik untuk kelas seterusnya...best giler kalau boleh buat macam tuh. Hari nih aku berbuka kat office, menunya ada di 1300-13-1300 ( trylah call ). Aku tidak keseorangan pada hari nih...tapi aku ditemani 2 lagi rakan sekerja aku iaitu Umie dan ( no...no...no...bukan Azza yer tetapi ) Fiza.

Umie dengan menu berbukanya...( nasi goreng daging + air teh bunga + chocolate sundae ) lain yang diorder lain plak dapat kan umie...order strawberry sundae...dapat er chocolate sundae...yaperda McD nih...mana dapat sundae tuh umie?

ini pula Fiza dengan menu berbukanya...apa tuh ek? tak nampak dan lupa plak nak tanya dia berbuka apa tadi...huhuhu...tapi nampak macam best jer...but still, mana si umie dapat Chocolate Sundae tuh?

Wah! Menu berbuka Macdonald sapakah ini?...no wonderlah umie boleh dapat chocolate sundae, dia pesan dari orang nih...siapakah gerangan orang ini....

Hahahahaha...aku punyalah, sapa lagi...ini kes malas nak menapak ke benteng untuk beli juadah berbukalah nih ...senang citer dail jer 1300-13-1300...order jer menu...sampai aku bayar...tunggu masa berbuka...aku pun berbukalah....huhuhuhu...-to be continue-

0 comments: