Haduih! dia buat hal lagi...

Assalamualaikum...

Pagi:
Aku jalani aktiviti aku seperti biasa. Bersarapan terlebih dahulu, memasuki kelas, melihat progress artwork budak, marah sikit (pasal tak siap-siap lagi), habis kelas dan buat kerja design receipt company kawan aku. Nasib baik aku ada member baik mengajar business...kalau tak penat jugak aku nak design receipt dengan betul...credit to Umie Hidayah.

Tengahari:
Aku tak pergi lunch, tapi ada exStaff kolej aku yang belanja KFC pada semua Academic Department. Actually time dia belanja nih, dia belum lagi officially called exStaff...hehehehe...kira dia belanja nih macam farewell party lah. Tapi yang dibuat secara kecil-kecilan sahaja. Anyway, thank you Norsiken Mohd Ishak for the lunch, good luck on future undertaking and farewell my friend.

Sebelum ekin sempat tinggal kitorang kat kolej lagi, ader berita tak baik bagi 2 orang rakan sepejabat aku. Tetiba jer mereka dikejutkan dengan surat yang tak patut diterima oleh mana2 pekerja. Bukan surat berhenti kerja yer, tapi surat lain. Dengar dan tengok perkara yang tidak adil ini berlaku pada 2 orang yang rajin berkerja, telah membuatkan hati aku panas jugak. Oleh kerana mereka bekerja as a human being by using their common sense and not like those freaking ass kissing damn robots...they were given that letter. Damn! i said to myself...whatta hell?.

Petang:
Aku meneruskan kerja dengan memasuki kelas dan menyiapkan Montage Kolej aku. The thing is, the montage is already finished. When i rendered it, the output is so shitty. I have to render it again and this time it takes 8 hours to render. So, tomorrow morning how's the output looked like? If it still the same, then i have to improvise. Hopefully it can be done before my new CM go to the meeting. After living the montage rendering, i went to Kuala Pilah mainly for 2 reason. First, sending my best friend Man Pilah back home...and 2nd, the most important thing is to see my love Suria Muhammad. Thanks for the dinner my dear.

Ok, that's all for now. I'll keep on posting.

2 comments:

cyruscope said...

surat ape bai???

Amar Shah said...

surat "Show Cause" bai...