Jadi Mat Despatch sekejap...

Assalamualaikum...

Pagi:
Aku dah macam budak despatch plak. Pagi² aku dah kena pergi 3 tempat yang berlainan. First, sampai kolej aku dah kena bungkus package untuk anak buah aku kat Kuala Nerang. Then pi Post Office (Seremban Utara) untuk hantar package tuh guna Poslaju. Lepas aku hantar package tuh, aku ke Senawang plak ( Percetakan Cahaya Murni) untuk ambil buku invoice company kawan aku yang ditempah kat sana. Alhamdulillah, cantik jugak design aku setelah siap jadi buku invoice...hehehehe...dan kawan aku pun berpuas hati. Then after that, aku ke Hospital Tuanku Jaafar untuk tukar ubat anak buah aku. Tiba sana, ahli farmasi kata ubat yang diberi oleh semuanya stock capsule dan takder yang jenis tablet. So, nak atau tidak...aku call akak aku kat umah dan bgtau dia. Then dia decide, ubat tuh nanti dia beli kat luar jer. Haduih! takperlah...

Petang:
Aku cuba menyiapkan montage baru untuk Kolej, tapi malangnya...aku masih perlukan beberapa klip lagi untuk melengkapkan montage itu. Then i have to find a way to render it, because everytime i wanted to render it...a warning pop up says something not enough to do with something called image buffering. Well tomorrow i will ask my good and best friend Man Pilah to looked at it...at the mean time, i'll try asking my friend Fadhlul Ain regarding this matter. Hopefully they could figure things out, what i have to do to fix things.

Malam:
Tak banyak yang aku nak katakan, cuma aku nak siapkan design untuk member aku. Kalau siap malam nih, besok aku dah boleh bagi dia. Then pandai2lah ko print yer. Oklah, till the next post...Assalamualaikum.

0 comments: