Makan Event in my college...

Last Friday 06/08/2010 (Pesta Makan Buah-Buahan)

Hari tuh, selepas solat Jumaat Kelab IT college aku telah mengadakan satu pesta makan buah-buahan tempatan. Antara buah-buahan yang terdapat adalah seperti Durian, Rambutan, Manggis dan Langsat. Tapi the main attraction pada pesta itu adalah buah durian dan juga rambutan.













Inilah durian yang menjadi tumpuan mereka² yang hadir pada pesta makan buah pada hari itu. Percaya atau tidak kesemua durian ini tidak habis dimakan mungkin kerana terlalu banyak sangat sehinggakan mereka² yang hadir kepanasan akibat makan buah ini. Credit to student² IT college. Tambahan pula dengan buah rambutan, langsat dan manggis. Pergh! banyak tuh...mana satu nak dulu pun aku tak pasti.

Aksi Staff dan Student :

try lagi kak fiza..chaiyok!anak batu kikir tunjuk handalinilah ratu durian CiCT Serembanini pun sama kuat jer










Inilah antara aksi staff yang sempat aku rakam, dari Kak Fiza cuba membuka durian sehinggalah mereka² yang suka makan durian. Kebanyakkan mereka berpuas hati dengan kuantiti dan kualiti durian yang di makan.

Atas Kiri : Kak Fiza sedaya upaya membuka buah durian...
Atas Tengah : Zoora tunjuk terer buka durian...
Atas Kanan : Kak Dot si Ratu Durian CiCT Seremban..
Kiri : Umie...boleh tahan jugak dia nih makan durian...



Monday 09/08/10 (Lunch Hour Sempena Menyambut Ramadhan)


Minggu lepas Academic Department telah mencadangkan akan mengadakan satu majlis makan tengahari berkonsepkan Potluck. Setiap lecturer hendaklah membawa makanan specialty mereka ke majlis tersebut. Aku cuma bawa telur dadar bercampur mayonis. Alhamdulillah ramai yang memuji masakan aku...hehehehe. So, berikut adalah antara menu yang terhidang....












Actually banyak lagi menu yang ada...tapi aku tak sempat nak rakam. Ini semua kerana perutku dah berbunyi...lapar poit!. So, aku capai pinggan dan senduk nasik lah. Kalau nak tengok gambar selebihnya you all boleh lawati blog Kak Dot dan Azza.

Atas Kiri : Telur Dadar with Mayonis...aku masak..hehehehe
Atas Tengah : Tom Yam Kak Dot...
Atas Kanan : Menu yang ada..
Kiri : Gulai Lemak Cili Padi Ayam...menu Kak Fiza..


0 comments: