Practical Visit [ Day 1 ] & Farewell Zura

Assalamualaikum....

"
so tuk entry ni den nk story mory psl lawatan kami ke tmpt practical our students...well..as i mention in the previous posting...kami pergi visit our practical students selama 2 hari..iaitu hari kamis n jumaat..." petikan diambil dari blog Azza.

Perjalanan kami (
aku, Azza dan Kak Dot) bermula seawal 9.00am - 10.00am. Kitorang menuju ke arah Beranang untuk melawat student yang pertama iaitu Ridzwan (student Kak Dot). Kebiasaannya kitorang ambil masa lebih kurang 20min untuk seorang student, so since Kak Dot pertama kali setelah sekian lama tak jaga budak practical...Kak Dot telah mengambil masa lebih kurang hampir sejam. It's ok, then set our next destination and that's ini Nilai Industrial Area. When we got there, we go to Kak Dot's second student at a Korean Company called Dong Hwa Fibreboard. Then we go and visit 2 of my students. Setelah selesai visit student di area Nilai. Kitorang beralih kepada Area Sepang, more specifically LCCT area untuk student Kak Dot yang terakhir. Selesai sudah visit student practical aku dan Kak Dot...sekarang tiba pula giliran student Azza di Port Dickson.

Dibawah nih adalah map laluan kami pada hari pertama Program Practical Visit:

So, inilah lalu yang kitorang lalui untuk melawat pelajar practical. Banyak betul dugaan kitorang as a lecturer pada hari itu...especially practical visit ini dilakukan pada bulan puasa.Tuhan sahaja yang tahu akan kehausan, keletihan dan kepanasan yang harus kitorang tanggung demi kerja dan student.

Setelah kami lalui 4 detinasi tuh, keletihan kami terubat sedikitkerana kebetulan pada hari yang sama, ada satu jamuan berbuka puasa ( makan pizza beb) dan majlis perpisahan akan diadakan. Pergh! best. hehehehehe...


Majlis Perpisahan Azura Anuar ( Zura Finance ).

Zura finance berkhidmat dengan kolej ini lebih dari 3 tahun. Kalau tak silap aku, dia bermula dengan menjadi staff marketing. Then dia di tukarkan ke bahagian finance. Orangnya ok jer...boleh terima joke dan agak sedikit kelam kabut...hehehe.

Majlis ini telah diadakan di Pizza Hut Seremban Parade. Boleh dikatakan 70% daripada staff kolej telah hadir bagi meraikan majlis tersebut. Dibawah nih adalah beberapa gambar di malam tersebut.































Perut dah kenyang dan sebelum aku balik umah. Aku singgah Parkson Terminal One untuk beli baju raya. Aku beli sehelai kemeja berwarna biru gelap dan juga sepasang baju melayu berwarna coklat. Puas hati aku, setelah sekian lama aku pendam nak beli baju itu. Akhirnya aku dapat juga.

Stay tune for my next post on my second day of "Practical Visit". Assalamualaikum.

0 comments: